Skoro sesja opalania poprawia nam humor, warto pomyśleć jak to szczęście pomnożyć. Właśnie dlatego stworzyliśmy dla Ciebie balsam do opalania z formułą Happy Skin. Odkryj tajemnice Suncolady!
Jeśli zastanawiacie się, jaki balsam do opalania wybrać, warto postawić na międzynarodowe bestsellery. Te produkty znalazły się na szczycie najlepiej sprzedających się kosmetyków 2022 roku w Stanach Zjednoczonych.
Jeśli masz jasną karnację i chcesz wyglądać niczym po powrocie z egzotycznych wakacji, nie będzie to takie proste. Istnieją jednak sposoby, dzięki którym uzyskasz efekt perfekcyjnej opalenizny. Jak to zrobić? Podpowiadamy!
Jak długo opalenizna utrzymuje się na skórze? I jak sprawić, aby towarzyszyła nam jeszcze dłużej? Tajemnice pięknej i długotrwałej opalenizny zdradzimy Wam w tym artykule.
Nie potrafisz odmówić sobie sesji opalania? Wiemy, że chcesz cieszyć się brązową opalenizną i czuć się pięknie. Jednak nie możemy ukrywać, że istnieją sytuacje, kiedy nie można korzystać z solarium.
Rozpoczynamy sezon na opalanie! Słońce coraz częściej rozpieszcza nasze ciała ciepłymi promieniami. Dlatego w tym okresie musimy szczególnie zadbać o skórę. Jak przygotować się do opalania?
Wybór odpowiedniego kosmetyku do opalania to nie lada wyzwanie. Aby szybko uzyskać efekt ciemnej opalenizny, polecamy sięgnąć po przyspieszacz do opalania w solarium.
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.