Polityka Prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Drodzy Klienci! Zapewniamy Wam pełne poszanowanie prywatności oraz ochronę danych osobowych.
- Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów przetwarzamy w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Klientów zezwolenia oraz wymogami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) oraz decyzji wykonawczej (UE) 2016/1250 przyjętej na mocy dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego. Dane osobowe Klientów przechowujemy na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo (certyfikat SSL).
- Dostęp do bazy danych posiadają jedynie uprawnieni pracownicy Sklepu.
Cel pozyskiwania danych
Dane klientów są pobierane przede wszystkim w celu stworzenia indywidualnego konta w sklepie Onyx Tan. Służą także do zawarcia oraz realizacji umowy kupna sprzedaży (uzyskania adresu wysyłki zakupionego towaru) oraz ewentualnego postępowania reklamacyjnego.
Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji tekstowych drogą elektroniczną w celu marketingu bezpośredniego, w tym promocji naszych treści.
Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów osobom trzecim, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.
W przypadku konieczności dostarczenia naszych usług dane osobowe mogą być udostępniane operatorom mailingowym w celu realizacji newslettera (Mailchimp.com lub Freshmail.com), oraz firmie pośredniczącej w płatnościach elektronicznych (PayPal Polska Sp.z o. o.) oraz Przelewy24.
Na naszych stronach internetowych używamy technologii, takich jak pliki cookie i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści oraz analizowania ruchu na naszych stronach przez naszych partnerów (Google, Facebook).
Sklep nie stosuje profilowania klientów (forma zautomatyzowanego przetwarzania danych polegająca na przypisywaniu do określonej grupy klientów).
Dane osobowe przetwarzane w celach marketingowych objętych oświadczeniem zgody będą przetwarzane do czasu odwołania zgody.
Administracja danych
Administratorem danych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997, Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) jest Onyx International Sp. z o. o.
Dane transakcyjne
Jeżeli strona www nie wymaga akceptacji przez klienta (zaznaczenia w formie checkboxa) klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w momencie np. zakładania konta albo składania zamówienia, to w polityce prywatności powinien znaleźć się zapis w rodzaju: "Korzystanie z serwisu wymaga przetwarzania danych osobowych klienta w zakresie : .... (np. imienia i nazwiska, nr telefonu, e-mail, adresu zamieszkania, itp.). Dane będą przetwarzane przez ... (nazwa merchanta) w zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy . Dane transakcyjne, w tym dane osobowe, mogą zostać przekazane na rzecz Przelewy24 z siedzibą w Poznaniu, siedziba: ul. Pastelowa 8, 60-198, Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068 w zakresie niezbędnym do obsługi płatności za zamówienie. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Udostępnienie danych jest dobrowolne, a jednocześnie konieczne do korzystania z serwisu".
Bezpieczeństwo danych
Dane osobowe Klientów przechowujemy na zabezpieczonych serwerach Shopify Secure. Dostęp do danych posiadają wyselekcjonowani pracownicy. Miejsce oraz sposób przetrzymywania danych ma zapewnić pełne bezpieczeństwo.
Dostęp do danych
Każdy Klient, który przekazał nam swoje dane osobowe ma pełną możliwość dostępu do swoich danych w celu ich wglądu, weryfikacji, modyfikacji, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, żądania usunięcia lub też prawo do cofnięcia zgody w dobrowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Klient ma też możliwość samodzielnego uzupełniania, edycji swoich danych po zalogowaniu się na swoje indywidualne konto.
W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Działalność reklamowo-promocyjna
Materiały reklamowo-promocyjne wysyłamy Klientom jedynie wówczas, gdy wyrazili na to zgodę. Dotyczy to w szczególności newsletterów wysyłanych Klientowi, jeżeli potwierdzi wyraźnie wskazanego przez nas linka zawierającego akceptację na otrzymywanie newsletterów o aktualnych promocjach, rabatach i nowościach w naszym sklepie. Materiały te dotyczą wyłącznie oferty naszego sklepu.
Kupony promocyjne, okolicznościowe oraz rabatowe wysyłamy klientom, którzy przystąpili do programu lojalnościowego lub wyrazili na to uprzednio zgodę poprzez złożone zamówienie w naszym sklepie internetowym.
Wszelkie pytania, wnioski i sugestie odnoszące się do ochrony Państwa prywatności, w szczególności danych osobowych prosimy zgłaszać na adres oddziału PL biuro@onyxinternational.pl
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie oznaczonych danych osobowych jest warunkiem realizacji usługi Onyx International.
Rozszerzenie prywatności (RODO)
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, każda osoba po 25 maja 2018 roku musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych i wykorzystywanie ich do wewnętrznych celów statystycznych i marketingowych oraz korespondencji związanej z zamówieniem przez Onyx International Sp. z o. o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu prawidłowej realizacji Usługi. Jednocześnie klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawienia lub usunięcia. Administratorem danych osobowych jest Onyx International Sp. z o. o.
Jeśli macie państwo więcej pytań o naszą Politykę Prywatności, prosimy o kontakt na adres email